július 12, 2015

Nyári olvasmányokról, nem túl szakszerűen

Számomra a nyári könyvek mindig akkor jók, ha izgalmasak, lehetőleg legyenek sorozatok, legyenek elérhetőek ekönyvben, vagy ne legyenek túl vaskosak, hogy könnyű legyen hurcolni őket. És nektek?



Idén nyáron végre visszakerültem az olvasás forgatagába, és utoljára szerintem a Harry Potterek megjelenése idején olvastam ennyit. Az sem ma volt! Most valamiért olyat csináltam, amit még sosem: átestem a ló másik oldalára, és egyszerre vagy három könyv van megkezdve és párhuzamosan haladok velük.

Egyrészt, még mindig van hátra nlhány Gaiman novellám a Felkavaró tartalom kötetből. Erről majd érkezik nemsokára egy összefoglaló kritika. Nem azért haladok vele lassan, mert nem tetszik, és nem csúszik könnyen, hanem egyszerűen mert csak néhánynaponta olvasok el egy novellát. Nagyon tetszik egyébként a kötet, a rövid történetek pedig, esti meséknek tökéletesek!

Aztán persze a már általam egekig magasztalt Wayward Pines széria második kötete, a Pokol kapujában is ott pihen az ekönyvolvasómon, ha utazok, általában ezt viszem magammal, mert kis helyet foglal, és ráadásul a második kötet valamennyivel epizodikusabb, mint az első, könnyebben félre lehet tenni, anélkül, hogy valami nagy happening maradna félbe két fejezet között.

Szintén az ekönyvolvasón van már egy ideje Sabaa Tahir regénye, az An Ember in the Ashes, amit mostanában picit elhanyagoltam, mert nagyon elfoglalja a digitális platformot nálam a Wayward Pines. Fanatizmus? Fanatizmus. Ennek ellenére mindenképpen vissza fogok térni hozzá nemsokára, mert nagyon tetszett. Csak hát, tudjátok, milyen, mikor beszippant egy új széria! Ez a letehetetetlen életérzés.

Negyedikként pedig, legfrissebb szerzeményem, amit még csak nem is akartam megvenni. Bementem a boltba, és leugrott a polcról. Megbabonázott, a követező pillanatban már a kasszánál voltam. Elvarázsolt A varázslók Lev Grossmantől, és ebbe is belekezdtem. 

Így belegondolva, úgy tűnik összességében Agave nyaram van, hiszen ebből a négyből három az ő kiadásuk. Köszi Agave, hogy elkísértek a nyáron. 

És ti mit olvastok idény nyáron? Hány regény vár rátok, és hogy változik ilyenkor az olvasási szokásotok. Szoktatok regényt vízpartra vinni? Van egyáltalán olyan, hogy ideális nyári regény?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Goodreads

A blog mögött



Rea, 24 (Székesfehérvár)
Írom amit érzek, néha próbálkozok irodalmian fogalmazni, de néha becsúszik azért az a nyamvadt szleng. Sok anglicizmus, sok geekes vonás, sok utalás, sok érzelem, sok elragadtatás és még több vagy nagyon tetszik, vagy nagyon nem tetszik vélemény. De amúgy minden oké!

Copyright © Letehetetlen Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com